Subject: Geodeetilise mõõdistusvõrgu punkti ümberpaigutamine (Piira küla, Vinni vald, Lääne-Virumaakond)
From: "Harald Lindeberg" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Fri, 6 Jun 2025 09:59:01 +0300

Tere,

Ettevõte Geo S.T. OÜ teostab ehitusettevõtte OÜ Expertline tellimusel
Piira küla, Vinni vald, Lääne-Virumaakond

ehitustööde käigus hävinenud  kohaliku geodeetilise võrgu punkti
taastamise töid.

Tööde teostamise lähteülesandes on nõue paigaldada ümber
polügonomeetriapunkt GPA319.

Uue punkti asukoht on valitud 88 Rakvere-Rannapungerja tee äärde umber 1m
kaugusele tee servast kallaku peale haljasalale.

Uue punkti asukoha valimise tingimuseks on suundade nähtavuse tagamine
naaberpunktidele.

Geodeetilise mõõdistusvõrgu punkt asetatakse 0,8m sügavusele. Kaevetööd
teostatakse käsitsi.

Soovin kooskõlastada uue kohaliku geodeetilise võrgu punkti asukoha.

Lisan väljavõtted uue punkti asukohast.

Lugupidamisega

Harald Lindeberg

Geo S.T. OÜ juhatuse liige

Tel. +372 5096973

E-kiri [email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.geo.ee <http://www.geo.ee/>